Esteu aquí

Els mercats del Prat regalen bosses de roba als clients del divendres

Acció de la campanya “Al Prat, menys residus”

dijous, 10 maig, 2007 - 16:09

Per un dia, els mercats de la ciutat deixaran de donar bosses de nanses de plàstic i donaran als seus clients bosses de roba. Aquesta acció informativa s’emmarca en la campanya de prevenció de residus municipals “Al Prat, menys residus”.

L’acció vol fomentar els hàbits de compra que previnguin la generació de residus, sobretot les bosses de plàstic, tant usades a l’hora de fer les compres. És per això que les parades dels mercats donaran amb la compra bosses de roba amb la finalitat que els clients les facin servir habitualment en les seves compres.

Les bosses de plàstic són un residu molt abundant i cada família en genera més de 400 a l’any. Amb el simple gest d’anar a comprar amb carretó, cabàs o bossa de roba i aprendre a dir “no vull bossa de plàstic, ja en porto la meva de roba, gràcies!”, podem fer molt per prevenir la generació de residus a la ciutat.

Tot seguit podeu mirar, en el següent document, un cartell informatiu.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 25 febrer, 2026 - 15:15

La tortuga Rotllà, recuperada al CRAM amb el suport de l’Ajuntament del Prat, torna al mar

La ciutadania podrà seguir el periple de l’animal, que porta el nom d’un...

dimarts, 24 febrer, 2026 - 13:30

Eleccions agràries a Catalunya el proper dia 27 de febrer de 2026

El pròxim 27 de febrer del 2026 està previst que se celebrin eleccions...

dimecres, 11 febrer, 2026 - 12:00

El projecte BioPrat supera les 20000 observacions

Dins de la plataforma MINKA, BioPrat ens permet anar descobrint la...