Esteu aquí

Els infants del cor Safari d'Uganda visiten el Prat

dijous, 30 juny, 2016 - 13:45

Una vintena de nens i nenes de 8 a 15 anys que formen el cor Safari d'Entebbe (Uganda) han visitat el Prat convidats per l'associació GATS (Grups Associats de Treball Sociocultural).

El cor Safari està format per infants provinents d’una escola orfenat d’Entebbe. Són nens i nenes que, pel context històric i geogràfic en què han nascut, han patit abusos, violència i explotació.

El cor Safari està fent una sèrie de concerts per Catalunya, dins d’una campanya de sensibilització organitzada per la fundació Nzuri Daima.

Actualment, apadrinen el cor Safari els músics Alejandro Sanz, Txarango, Teràpia de Shock i Rosario Flores.
 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 6 novembre, 2025 - 12:30

El Prat reivindica el 25N amb la campanya “No estàs sola”

El 25 de novembre es commemora el Dia Internacional per a l’Eliminació de la...

dijous, 6 novembre, 2025 - 10:00

La Biblioteca Antonio Martín celebra la 30a Setmana de la Ciència, amb la tecnologia quàntica com a fil conductor

La Biblioteca s’afegeix amb tota una bateria d’accions per viure la ciència...

dimarts, 4 novembre, 2025 - 17:30

Últims dies per visitar l’exposició del Clic Prat 2025 al Centre Cívic Jardins de la Pau

Una celebració de la imatge i de la comunitat pratenca dins l’aposta...