Esteu aquí

Els Diables del Prat se'n van de correfoc al Llenguadoc

TEMES: Cultura

La sortida foma part de les activitats de la Coordinadora de Colles de Diables i Bèsties de Foc de Barcelona, a la cual pertany la colla pratenca.

divendres, 5 setembre, 2008 - 14:10

Una nombrosa representació de la colla de Diables del Prat assisteix dissabte, dia 6 de setembre, a un correfoc a Tolosa de Llenguadoc (França). L'acte forma part de les activitats de la Coordinadora de Colles de Diables i Besties de Foc de Barcelona, a la cual pertanyen els diables pratencs.

Emcapçalada per 11 músics i músiques de la Colla de Diables Adults, com guanyadors de l'últim concurs de percussió de Barcelona de la mà del seu cap de colla, Enrique Mecinas, i del guanyador del concurs del cartell del correfoc de la Merçè 2008, Oriol Navascuez, integrant de la Colla Adulta, i 14 integrants més d'aquesta colla, actuaran en els actes de cloenda per a la candidatura de Tolosa com a Ciutat Europea de la Cultura 2013.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 20 abril, 2026 - 11:00

El punt d’edició Viquidones Prat ja està en marxa

Tres sessions al Centre Cívic Palmira Domènech han servit per recuperar el...

dijous, 16 abril, 2026 - 13:45

La ciutat es prepara per gaudir de Sant Jordi amb un crit vitalista: "T'estimo"

La plaça de la Vila serà el cor de la celebració amb venda de llibres i roses...

dimecres, 15 abril, 2026 - 14:00

Ja es pot consultar la guia de casals i colònies d'estiu al Prat 2026

Els diferents terminis d’inscripció començaran de forma esgraonada els dies...