Esteu aquí

Els concerts al porxo tanquen l'activitat de L'Escola del curs 23-24

Han passat per L'Escola d'Arts en Viu aproximadament 1000 alumnes al llarg d'aquest curs

dimecres, 3 juliol, 2024 - 10:00

Desl 25 de juny al 2 de juliol el porxo posterior del Centre Cultural Torre Balcells ha estat l'escenari de 5 concerts ben diversos, representatius de l'activitat musical i comunitària que realitza L'Escola. Han actuat en aquests concerts l'alumnat de Gralla, l'ensemble de Guitarres joves, els ensembles de Piano, els Cors infantils i mitjans, i dos Combos d'alumnat jove. També ha actuat al porxo L'Orquestra de barri, un projecte comunitari del Centre Cívic Sant Jordi-Ribera Baixa en col·laboració amb L'Escola, en el qual participen més de 25 persones de diferents edats que fan de la música un espai de trobada i pràctica artística en grup.

A part dels concerts al porxo, durant la setmana del 25 al 28 de juny l'Escola també ha realitzat diversos cursos intensius a Torre Balcells i a La Capsa, i un Campus d'Arts en Viu a l'Artesà amb l'artista Amalia Fernández. En el cas dels intensius d'Orquestra simfònica i de Cor d'Adults, han pogut fer una mostra final del seu treball en un concert al Cèntric el divendres 28 de juny.

Totes aquestes mostres finals, així com els concerts de L'Escola Sona que es van realitzar a La Capsa els dies 18 i 19 de juny, i el concert d'estiu d'Orquestres que es va realitzar el dia 21 de juny a la Plaça Pau Casals, han permès a l'alumnat pujar a l'escenari i acomiadar artísticament el curs 23-24.

 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 9 desembre, 2025 - 10:00

El Cicle Ada Lovelace 2025 tanca una edició dedicada a desxifrar els secrets de la genètica

La cinquena edició del cicle apropa la biologia molecular, l’edició genètica...

divendres, 5 desembre, 2025 - 10:00

El Ribera acull un taller de ‘cajón flamenc’ per a joves del Prat

Dotze joves de la ciutat han construit el seu propi 'cajón' de la mà del...

dijous, 4 desembre, 2025 - 17:00

Un novembre de pensament i acció feminista amb el cicle “El pes de pensar-ho tot”

Tres trobades que han combinat reflexió, creació i acció col·lectiva al...