Esteu aquí

Els comerços que han hagut de tancar més de 2 mesos i encara no han rebut el kit de protecció el poden demanar per Internet

Cal que omplin un formulari i, un cop validat, rebran un correu electrònic amb instruccions per anar a recollir el seu kit

Una comerciant del Prat, recollint el kit al Centre de Promoció Econòmica.

dimarts, 2 juny, 2020 - 07:00

Dilluns 25 de maig, l'Ajuntament del Prat va començar a repartir kits de protecció higiènica i de seguretat als establiments comercials que es van veure obligats a cessar la seva activitat arran del Decret de l'estat d'alarma. 

Els establiments afectats per aquests més de 2 mesos de tancament i que, pel motiu que sigui, encara no hagin rebut el kit, el podran demanar via Internet omplint aquest formulari i, un cop validat, rebran un correu electrònic amb les indicacions per anar a recollir-lo al Centre de Promoció Econòmica de l'Ajuntament.

Els 1.100 "kits d'aixecada de persiana" que es repartiran estan formats per una caixa de 50 mascaretes, una ampolla de gel hidroalcohòlic i una pantalla frontal per tal d'assegurar, al màxim, la prevenció tant de la clientela com del personal dels establiments.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 20 març, 2026 - 11:00

El nou Integral Plus que afavorirà la inserció directa al món laboral i l’ocupació dels residents al Prat de Llobregat

Ajuts per a la contractació indefinida i la formació de persones en situació...

divendres, 13 març, 2026 - 09:15

L’Ajuntament obre una línia de subvencions per fomentar la contractació de persones en situació d’atur

Els ajuts volen impulsar una ocupació de qualitat i reduir les desigualtats...

dilluns, 9 març, 2026 - 13:00

Subvencions municipals per impulsar activitats de promoció del comerç urbà

Les associacions de comerciants poden rebre suport econòmic per organitzar...