Esteu aquí

Els col·legis electorals del Prat obren portes amb normalitat

Les 73 meses on la ciutadania pot exercir el seu dret a vot s'han constituït sense cap incidència

locals electorals

diumenge, 9 juny, 2024 - 09:00

La jornada electoral per escollir els i les representants al Parlament Europeu ja està en marxa al Prat després de l’obertura amb normalitat de les 16 seus electorals del municipi. Les 73 meses electorals previstes perquè la ciutadania exerceixi el seu dret a vot s’han constituït a les 9 del matí sense cap impediment.

Un total de 48.968 pratencs i pratenques, 545 menys que en les eleccions de 2019, estan cridats a les urnes per escollir qui els representarà en l’òrgan legislatiu de la Unió Europea durant els propers 5 anys. Es podrà votar fins a les 20 h d’avui, però no hi haurà dades d'escrutini fins tres hores més tard, a les 23 h, moment en què hauran tancat els col·legis a tots els estats membres.

Podreu seguir l’evolució de la participació i conèixer els resultats al Prat a la secció de notícies de la web municipal i als perfils de l'Ajuntament a Facebook, Instagram, Twitter, Whatsapp i Telegram. Per conèixer les dades de l’escrutini en temps real, visiteu https://resultados.eleccioneseuropeas2024.es/ca/inicio

Aquesta activitat contribueix a l’ODS

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 juny, 2025 - 17:15

Un ritual dolç i comunitari dona inici a les festes de Sant Pere

Veïns i veïnes decoren i comparteixen 10 kg de coca de Sant Pere comunitària...

divendres, 27 juny, 2025 - 13:30

Les entitats del Prat s’impliquen amb els objectius del Prat 2030

Més de 35 entitats socials, esportives, culturals, de veïnals i/o educatives...

dijous, 26 juny, 2025 - 22:30

L’Ajuntament del Prat es torna a posicionar contra l’ampliació de l’aeroport del Prat

“Ampliar l’aeroport altera” l’equilibri assolit al Delta del Llobregat “i...