Esteu aquí

Els col·legis electorals del Prat obren portes amb absoluta normalitat


Tags: eleccions

La ciutat disposa de 18 col·legis electorals, que apleguen un total de 73 meses

eleccions municipals 2023

diumenge, 28 maig, 2023 - 09:15

La jornada electoral ha arrencat amb normalitat al Prat amb l’obertura de portes dels 18 col·legis electorals a les 9 del matí. Aquest any hi ha un total de 73 meses electorals, una més que en els comicis locals anteriors, que ja s'han constituït sense incidències.

Un total de 49.288 pratencs i pratenques, 320 més que en les eleccions del 2019, estan cridats a les urnes per escollir qui els representarà al consistori durant el proper mandat.

La ciutadania podrà exercir el seu dret al vot fins a les 20 h d’avui, moment en què els col·legis tancaran les portes i s’iniciarà el recompte.

Podeu seguir les dades de participació i els resultats a eleccions.elprat.cat.  

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 8 maig, 2026 - 13:30

Els Mossos d’Esquadra feliciten l’agent de Policia Local Joaquin Lay per la seva trajectòria en la lluita contra el narcotràfic

El reconeixement es va lliurar durant el Dia de les Esquadres de la Regió...

divendres, 8 maig, 2026 - 12:00

Dimarts comencen les inscripcions als casals i colònies d’estiu 2026

Consulteu el catàleg d’activitats, prepareu el vostre usuari d’accés a la...

dimecres, 6 maig, 2026 - 16:30

El circ com a punt de trobada: el Saltimbanqui desplega la seva programació al carrer

El cicle del Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa porta espectacles i...