Esteu aquí

Els cicle Dijous Teatre s’acomiada fins a la propera temporada

La premiada proposta ‘Birdie’ va emocionar al públic assistent

dimarts, 27 juny, 2017 - 13:45

Birdie no és una obra de teatre. És més aviat una plataforma viva que creix, t'acaricia amb constants estímuls i t'atrapa per aconseguir el seu principal objectiu: fer-te pensar. Situacions del dia a dia que semblen d'impossible convivència: una abundància increïble de recursos i l'escassetat total d'aquests. Realitats paral·leles i veïnes que fa mal veure que convisquin tan a prop.

I per tant d'intentar separar-les, tanques. Però les reixes no poden impedir el vol dels ocells, que ens dibuixen durant tot l'espectacle que l'únic constant és el canvi i el moviment. Qui pot impedir les migracions dels ocells o el moviment d'un electró?

Res no es dóna mastegat, no s'explica cap història, se suggereixen desenes d'elles. Maquetes, música, veu i vídeo en directe que et mantenen en una tensió constant i que eviten la pornografia barata.

Dijous passat al vespre tots els espectadors estàvem enganxats a l'escenari i a la pantalla, sense poder retirar l'atenció de les píndoles de pensament que ens enviaven constantment i que volien evitar que ens automediquem. Tant de bo més espectacles ens reptessin a pensar així més sovint. Xapó.

Jose Segurado

Podeu veure el reportatge del Prat.tv  i la galeria de fotos en aquest àlbum

Compartir

Noticies relacionades

Leyre Marinas, Maria Rguez, Marta Barrufet, Javi Hidalgo, Maria Roca, Eva Sebastián i Lucía Vílchez.

dimecres, 1 abril, 2026 - 10:15

“A través de la música també parlem d’història, de sociologia, de cultura...”

Entrevista al Book Clubbing, el club de lectura de La Capsa

dimarts, 31 març, 2026 - 19:15

Dansa Metropolitana al Prat: El cos com a territori de llibertat i creació

Danses urbanes, espectacles de sala i activitats participatives han convertit...

dilluns, 30 març, 2026 - 15:00

L’acció paral·lela de la Festa de la Dansa fomenta l’intercanvi i el gaudi compartit

Les entitats participants impulsen dues trobades prèvies per compartir i...