Esteu aquí

Els centres cívics apliquen les restriccions i mesures de seguretat indicades per la Generalitat

Les restriccions estaran vigents fins el proper 2 de novembre

dimecres, 21 octubre, 2020 - 14:45

En compliment de la resolució SLT/2020, de 19 d’octubre, emesa per la Generalitat i d’acord amb les directrius de l’Ajuntament del Prat, els centres cívics de la ciutat apliquen la nova normativa i ajornen o modifiquen algunes de les activitats presencials que organitzen.

Ajornament de l'oferta formativa presencial

Així, per tal de seguir les mesures de prevenció del context sanitari actual, s’ajorna l’oferta formativa presencial durant un període de 10 dies o bé es durà a terme de forma virtual. Aquesta mesura afecta també a l’activitat de les entitats residents que té lloc als equipaments. En aquest sentit i per extremar les precaucions, també s’ajornen les activitats on estan implicats col·lectius vulnerables.  

Els centres no tanquen ni cessen l'activitat

Tot i això, els centres no tanquen ni cessen l’activitat. En aquest context es continua apostant per la cultura d’una manera segura i estar, més que mai, al costat del barri. La programació cultural, les arts escèniques, la música i les exposicions es mantenen com fins ara, seguint estrictament les directrius previstes. Els centres culturals segueixen treballant amb els veïns i veïnes, les entitats i tots els agents del territori per seguir teixint comunitat en el format que ho permet la situació, ja sigui en espais de trobada virtuals, telefònics o a les xarxes.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 29 abril, 2025 - 10:00

L'Escola d'Arts en Viu celebra el dia de la dansa

Els grups de L'Escola han dut a terme tres accions diferents els dies 24, 25...

dilluns, 28 abril, 2025 - 10:00

Jordi Prat i Coll condueix una nova Aula de Creació a L’Artesà

Els dies 24 i 25 de maig, el dramaturg oferirà el curs "Acció #5. Re...

dimarts, 22 abril, 2025 - 15:30

El cafè literari, una excusa per parlar de llibres

La proposta va comptar amb la participació de l'Associació d'Escriptores i...