Esteu aquí

Els alcaldes de la FMC comencen a declarar davant la jutgessa

Lluís Tejedor referma la seva convicció en la legimitat i legalitat de les assignacions rebudes per la seva feina i càrrec a l'entitat

dijous, 4 setembre, 2014 - 13:21

Els 41 alcaldes i alcaldesses imputats pel cobrament de percepcions econòmiques de la Federació de Municipis de Catalunya (FMC) van començar a declarar ahir davant la jutgessa de Sabadell que porta el cas.

L'alcalde del Prat, Lluís Tejedor, va fer la seva declaració ahir al vespre i, en finalitzar, va refermar davant els mitjans la seva convicció en la legitimitat i legalitat de les assignacions rebudes per la seva dedicació i responsabilitat en el si de la FMC. Aquestes retribucions van ser sotmeses a la seva corresponent retenció de l'IRPF i declarades a Hisenda com a rendiments del treball.

Per la seva banda, la FMC va emetre ahir un comunicat en què assegura que les compensacions econòmiques per la dedicació i responsabilitat exercides pels alcaldes i alcaldesses al Comitè Executiu s'ajustaven als criteris propis d'una associació.

Tot seguit podeu escoltar l'entrevista que Lluís Tejedor ha concedit aquest matí a El Prat Ràdio (91.6 FM).

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 5 març, 2026 - 21:15

El Prat, un dels cinc territoris de Catalunya on es posa en marxa una prova per millorar la governança educativa incorporant els ens locals

“Faig una lectura d’aquest acte com un cert reconeixement a la feina que fa...

dijous, 5 març, 2026 - 13:15

Les 16 alcaldesses del Baix Llobregat, entre elles Alba Bou Jordà, presenten el 7è Congrés de les Dones de la comarca

Amb el lema “Ara més que mai”, la trobada vol reafirmar el compromís...

dijous, 26 febrer, 2026 - 20:15

El Ple Municipal reivindica la coresponsabilitat en les tasques de cura en la declaració institucional amb motiu del 8M

El plenari ordinari del mes de febrer també ha aprovat dues mocions de suport...