Esteu aquí

El tram de l'avinguda sobre el pàrquing s'obre al trànsit dissabte

Els autobusos encara no hi circularan per evitar inconvenients mentre s'executin les obres d'urbanització del tram de l'avinguda entre el carrer de l'Empordà i l'avinguda del Canal.

dijous, 2 abril, 2009 - 10:32

Dissabte 4 d'abril, a les 12h, l'alcalde i altres autoritats municipals visitaran les obres de rehabilitació del tram de l'avinguda de la Verge de Montserrat situat entre l'avinguda del Remolar i el carrer de l'Empordà. Aquest tram s'ha reformat amb motiu de la construcció d'un aparcament municipal subterrani per part de l'empresa municipal Prat Espais.

Coincidint amb la visita de les autoritats, aquest tram de l'avinguda s'obrirà al trànsit de vehicles. Els autobusos, de moment, no hi circularan, per evitar inconvenients mentre s'executin les obres d'urbanització del tram de l'avinguda comprès entre el carrer de l'Empordà i l'avinguda del Canal. La reforma d'aquest tram no estava inicialment prevista, però s'executa dins el paquet d'obres municipals finançades pel Fons Estatal d'Inversió Local (FEIL).

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 6 maig, 2025 - 12:00

L’Ajuntament col·loca la primera pedra del primer edifici municipal d’habitatges 100% públics i de lloguer assequible de la ciutat

Aquesta promoció d’habitatge de lloguer assequible se suma a les altres dues...

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació i servei de busos alternatiu a la línia de tren entre el Prat i Vilanova

El tall permetrà fer diverses intervencions de millora a la xarxa ferroviària...

dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45

El Prat elimina les restriccions per sequera, i manté la feina per estalviar cada cop més aigua

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per...