Esteu aquí

El Teatre L’Artesà s’adhereix a La Red Española de Teatros, Circuitos y Festivales de Titularidad Pública

Aquesta xarxa aglutina prop de 200 recintes escènics i circuïts d’arts en viu arreu de la geografia espanyola, i afavoreix sinèrgies i espais de cooperació i formació comuns.

divendres, 20 desembre, 2024 - 10:15

El passat dijous 12 de desembre l’assemblea general de La Red Española de Teatros, Circuitos y Festivales de Titularidad Pública es va reunir a la Serrería Belga, a Madrid, per fer balanç de la seva activitat anual i votar l’entrada de nous socis, entre els quals es troba el Teatre L’Artesà.

Per part del Prat de Llobregat, el cap del Servei i la responsable d’arts escèniques van ser presents a l’assemblea de La Red per presentar el projecte del Teatre L’Artesà i del Sistema d’Arts en Viu de la ciutat com un projecte públic que treballa per garantir l’exercici dels drets culturals de la ciutadania a partir de generar oportunitats d’aprenentatge, pràctica, creació i gaudi de les arts en viu.

El Teatre L’Artesà, com a node central de les arts en Viu al Prat, s’incorpora a aquesta entitat cultural amb l’objectiu de connectar el projecte cultural de la nostra ciutat amb altres de filosofia similar: promoure les pràctiques i la creació artística, posant l’èmfasi en la vessant educativa i de formació, a més d’oferir una programació escènica de qualitat i diversa.

La Red Española de Teatros i L’Artesà

La Red Española compta amb 193 espais escènics associats, de titularitat pública i de tot el territori nacional. L’associació impulsa les arts escèniques afavorint l’accessibilitat a la població i treballant per garantir una oferta escènica de qualitat, plural i diversa. Així mateix, promou espais de trobada, reflexió i cooperació entre els seus membres, tot impulsant la generació de polítiques culturals que vertebrin i millorin la realitat cultural als territoris.

La presència del Prat de Llobregat a La Red permetrà l’accés a circuïts de programació de dansa i circ, programes d’acompanyament per al desplegament de nous projectes i a múltiples espais de formació, reflexió i cooperació amb altres teatres d’arreu de la geografia espanyola. Aquest fet contribuirà a consolidar i enriquir el treball que L’Artesà porta a terme a la nostra ciutat.

Aquesta activitat contribueix a l’ODS

Compartir

Noticies relacionades

El Prat Nocturn 2025_Llarg

divendres, 16 gener, 2026 - 08:00

El Prat Nocturn 2025 ja és al web: L’any dels 15

El Prat Nocturn 2025 ja es pot viure també en format digital. Podeu veure l’itinerari complert d’aquest any, L’any dels 15,  a la pàgina web El Prat ocult, amb t...

dijous, 15 gener, 2026 - 15:00

El pintor Josep Bages serà recordat als jardins de davant la Torre Muntadas, que des d’avui porten el seu nom

“És la nostra manera de retre-li homenatge en una ciutat que fomenta i estima...

dijous, 15 gener, 2026 - 10:15

Arrenca la novena edició de l’Aula de Salut al Prat

La programació anual de la novena edició de l'Aula de Salut facilita la...