Esteu aquí

El Teatre Kaddish estrena a la Sala Muntaner de Barcelona

Fins al 10 de juliol s'hi representa "Gertrude Stein i una senyoreta de companyia"

dilluns, 20 juny, 2011 - 09:45

El 15 de juny passat, el Teatre Kaddish del Prat va estrenar, a la Sala Muntaner de Barcelona, l'obra "Gertrude Stein i una senyoreta de companyia". Àngela Jové i Blanca Pàmpols,  sota la direcció de Josep Costa, són les protagonistes d'aquesta peça de Win Wells que romandrà fins al proper 10 de juliol a l'escenari barceloní.

L'obra parla de la intensa relació de la Getrude Stein i l'Alice B. Toklas, al París de començaments del segle XX. La història de dues “rares” en el més ampli, generós i atractiu sentit de la paraula. Dues “modernes” a París, que van ser protagonistes i testimonis de la més gran revolució de l’art.

El saló de la Rue de Fleurus es converteix en el sostre de tots els pintors i escriptors, de tots els que eren algú ("Everybody who was anybody") en aquell començament de segle: Picasso, Matisse, Gris, Braque, Picabia, Manolo, Apollinaire, Ezra Pound, T. S. Eliot, la generació d’americans que van anar a París entre la Primera i la Segona Guerra Mundial i que la mateixa Gertrude va batejar com a “perduda”: Hemingway, Fitzgerald, Dos Passos.

De dimecres a diumenge podeu gaudir de l'espectacle a la Sala Muntaner.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 1 octubre, 2026 - 13:15

L’ornitologia protagonitza el Cicle Ada Lovelace 2026

El Centre Cívic Palmira Domènech dedica la nova edició del seu cicle de...

dijous, 1 octubre, 2026 - 11:00

L’Ajuntament obre a la ciutadania l’elaboració del manifest institucional del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones

La sessió participativa tindrà lloc l’1 d’octubre i està oberta a tota la...

dimecres, 30 setembre, 2026 - 12:15

Nou club de lectura sobre temes de salut

A proposta de les participants a l'Aula de Salut, s'inaugura el Club de...