Esteu aquí

El Síndic de Greuges visita el Prat per recollir queixes o consultes

El Servei Itinerant d'Atenció a les Persones estarà al Cèntric el dimecres 27 de juny

dimarts, 26 juny, 2012 - 11:45

Les persones del Prat que vulguin fer consultes o presentar queixes contra una actuació de l'Administració pública o també contra les empreses que presenten serveis d'interès general (llum, aigua, gas, etc.) seran ateses pel Servei Itinerant d'Atenció a les Persones del Síndic de Greugues, que estarà present al Cèntric el dimecres 27 de juny.

Cita per telèfon
Prèviament, cal concertar l'entrevista trucant al telèfon gratuït 900 124 124, o enviant un correu electrònic a sindic@sindic.cat

Tot seguit podeu escoltar una entrevista sobre aquesta visita, emesa al programa "Planeta Prat" d'El Prat Ràdio (91.6 FM). 

 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 5 març, 2026 - 13:15

Les 16 alcaldesses del Baix Llobregat, entre elles Alba Bou Jordà, presenten el 7è Congrés de les Dones de la comarca

Amb el lema “Ara més que mai”, la trobada vol reafirmar el compromís...

divendres, 27 febrer, 2026 - 10:45

El Prat commemora el Dia Internacional de les Dones amb un ampli programa d’activitats

Amb l’arribada del març, El Prat se suma un any més a la commemoració Dia Internacional de les Dones....

dijous, 26 febrer, 2026 - 13:30

L'AltraVeu 2026: Oberta la convocatòria de participació per al Festival Jove del Prat

El dissabte 16 de maig, l'Skatepark dels Jardins de la Ribera acollirà una...