Esteu aquí

El Servei Públic de Consum del Prat, actiu telemàticament

En una setmana ha rebut més de 50 consultes, la majoria relacionades amb anul·lacions de reserves diverses

dijous, 30 abril, 2020 - 08:30

L’actual crisi sanitària a causa de la COVID-19 també s’ha convertit en una crisi de consum. Viatges, hotels, transport, subministraments, devolucions de productes, cursos, espectacles… Les persones consumidores han vist com s’han anul·lat moltes reserves i com això afecta la seva economia. Només durant la darrera setmana s’han atès, via correu electrònic, més de 50 consultes, pràcticament totes relacionades amb anul·lacions de reserves de diferent tipus.

Degut a la pròrroga de l’Estat d’Alarma, el Servei Públic de Consum està tancat pel que respecta a l’atenció presencial, però el personal treballa des de casa. Qualsevol consulta es pot enviar a omic@elprat.cat.

Les reclamacions, queixes i denúncies, temporalment, només es pot tramitar online. La forma de tramitació telemàtica es pot consultar a l’enllaç següent.

Des del Servei Públic de Consum hem dissenyat una presentació que resumeix alguns dels temes que més afecten a les persones consumidores.

Compartir

Noticies relacionades

Fotografia del joc "Fes match amb els ODS" a la Mostra d'Entitats 2025

dimecres, 3 desembre, 2025 - 11:45

Els Objectius de Desenvolupament Sostenible presents a la Fira Avícola

Dues noves accions per donar a conèixer les Agendes 2030 i Urbana de la ciutat.

dilluns, 1 desembre, 2025 - 17:15

Simulador de realitat virtual i foto professional: dues experiències per impulsar el talent a la Fira Avícola

Tecnologia, ocupació i formació per impulsar les oportunitats professionals

dilluns, 1 desembre, 2025 - 14:45

Més de 80.000 persones visiten la 52a Fira Avícola

Els nous espais gastronòmics de l’Aula de Cuina i l’Aula de Tast han aplegat...