Esteu aquí

El Servei Públic de Consum del Prat, actiu telemàticament

En una setmana ha rebut més de 50 consultes, la majoria relacionades amb anul·lacions de reserves diverses

dijous, 30 abril, 2020 - 08:30

L’actual crisi sanitària a causa de la COVID-19 també s’ha convertit en una crisi de consum. Viatges, hotels, transport, subministraments, devolucions de productes, cursos, espectacles… Les persones consumidores han vist com s’han anul·lat moltes reserves i com això afecta la seva economia. Només durant la darrera setmana s’han atès, via correu electrònic, més de 50 consultes, pràcticament totes relacionades amb anul·lacions de reserves de diferent tipus.

Degut a la pròrroga de l’Estat d’Alarma, el Servei Públic de Consum està tancat pel que respecta a l’atenció presencial, però el personal treballa des de casa. Qualsevol consulta es pot enviar a omic@elprat.cat.

Les reclamacions, queixes i denúncies, temporalment, només es pot tramitar online. La forma de tramitació telemàtica es pot consultar a l’enllaç següent.

Des del Servei Públic de Consum hem dissenyat una presentació que resumeix alguns dels temes que més afecten a les persones consumidores.

Compartir

Noticies relacionades

Jornades PIMEC l'Última milla

divendres, 25 novembre, 2022 - 09:00

La Jornada de Logística L’Última Milla reflexiona sobre la convivència entre el comerç de proximitat i el comerç digital

Les jornades, organitzades per PIMEC Baix Llobregat-L’Hospitalet, El Prat...

dijous, 24 novembre, 2022 - 14:30

Demà comença el gran recapte d’aliments

Durant el proper dies 25 i 26 de novembre, es durà a terme a la nostra ciutat la 14a edició del gran recapte d’aliments. Una iniciativa solidària, encapçalada per la Fundació Banc del...

dijous, 24 novembre, 2022 - 11:30

Les participants del cicle 'En Femení' elaboren una pancarta amb motiu del 25N

Us convidem a portar-la plegades a l'acte central a la Plaça Catalunya, el...