Esteu aquí

El Servei d’acollida a les persones migrades i refugiades torna a ser presencial

Per accedir al servei, ubicat a les Cases d'en Puig, cal demanar cita prèvia

dijous, 4 juny, 2020 - 08:30

El Servei d'acollida a les persones migrades i refugiades del programa municipal de Nova Ciutadania torna a atendre de manera presencial a les Cases d'en Puig. Aquest servei torna a una certa normalitat després que, durant el període més estricte de confinament, hagi funcionat ininterrompudament de forma telemàtica, amb les limitacions que implica aquesta forma d'atenció.

El Servei d'acollida a les persones migrades i refugiades és un recurs municipal que dona informació i orientació a les persones d'origen estranger sobre l'acollida a la ciutat i també sobre tràmits d'estrangeria i l'accés als serveis públics en general.

Per mantenir totes les mesures de seguretat, a partir d'ara s'atendrà a les persones usuàries amb cita prèvia. Per rebre atenció al Servei d'acollida cal demanar visita a les Cases d'en Puig (plaça Agricultura, 2) o al telèfon 93 3790050 ext. 5600.
 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:30

Comencen les activitats i jocs d'aigua a la piscina del Fondo d'en Peixo, oberta a tothom

Aquesta piscina romandrà oberta juliol i agost amb activitats dinamitzades i...

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:15

El Prat destina 5.000 euros a la reconstrucció de Veneçuela després del terratrèmol

L'Ajuntament també posa a disposició dels afectats suport psicològic i s...

divendres, 26 juny, 2026 - 11:45

Oberta la convocatòria de l’ajut al lloguer per a joves del 29 de juny al 10 de juliol

Els menors de 35 anys podran sol·licitar ajudes d’entre 50 i 250 euros...