Esteu aquí

El Servei d’acollida a les persones migrades i refugiades torna a ser presencial

Per accedir al servei, ubicat a les Cases d'en Puig, cal demanar cita prèvia

dijous, 4 juny, 2020 - 08:30

El Servei d'acollida a les persones migrades i refugiades del programa municipal de Nova Ciutadania torna a atendre de manera presencial a les Cases d'en Puig. Aquest servei torna a una certa normalitat després que, durant el període més estricte de confinament, hagi funcionat ininterrompudament de forma telemàtica, amb les limitacions que implica aquesta forma d'atenció.

El Servei d'acollida a les persones migrades i refugiades és un recurs municipal que dona informació i orientació a les persones d'origen estranger sobre l'acollida a la ciutat i també sobre tràmits d'estrangeria i l'accés als serveis públics en general.

Per mantenir totes les mesures de seguretat, a partir d'ara s'atendrà a les persones usuàries amb cita prèvia. Per rebre atenció al Servei d'acollida cal demanar visita a les Cases d'en Puig (plaça Agricultura, 2) o al telèfon 93 3790050 ext. 5600.
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 8 maig, 2026 - 12:00

Dimarts comencen les inscripcions als casals i colònies d’estiu 2026

Consulteu el catàleg d’activitats, prepareu el vostre usuari d’accés a la...

dimecres, 6 maig, 2026 - 09:30

El Prat celebra el Dia contra la LGTBIfòbia amb diferents activitats durant el mes de maig

El Prat és una ciutat compromesa amb la diversitat sexual, afectiva i de...

dilluns, 20 abril, 2026 - 11:00

El punt d’edició Viquidones Prat ja està en marxa

Tres sessions al Centre Cívic Palmira Domènech han servit per recuperar el...