Esteu aquí

El Sagnier estrena graderies i enllumenat

A partir d’aquest cap de setmana, el públic ja podrà gaudir dels nous seients i de la nova il·luminació del camp de futbol.

dijous, 5 maig, 2022 - 14:00

Diumenge, amb el partit del primer equip masculí de l’AE Prat contra el Teruel, les i els aficionats podran gaudir de la nova graderia del camp de futbol del Sagnier amb gairebé 700 places i l'enllumenat del terreny de joc. Les entrades d’aquest diumenge, tot coincidint amb el darrer partit de lliga a casa, seran gratuïtes.

Les feines d’ampliació d’aquesta part del camp de futbol també han comportat la construcció de nous lavabos i un magatzem, sota la graderia. Les obres s’han dut a terme durant els darrers mesos i sense afectar l’activitat del complex esportiu. Com a acte d’inauguració d’aquestes noves instal·lacions, el pròxim 4 de juny se celebrarà un amistós d’un equip de les files de l’AE Prat i obert a la ciutadania.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 24 desembre, 2025 - 10:00

La deixalleria obre els dies 24 i 31 de desembre, de 9 a 17 h

Amb motiu de les festes de Nadal

dijous, 18 desembre, 2025 - 12:45

Els Serveis d’Educació Ambiental donen suport als 600 m2 d’horts dels centres educatius

Són 11 espais d’hort, el primer creat fa més de 15 anys i el darrer, al...

dijous, 18 desembre, 2025 - 10:45

L’Ajuntament del Prat guanya el Premi a la Millor Acció Comunicativa als Premis de Comunicació de la Diputació de Barcelona

El premi reconeix la campanya “Tu tens la clau”, de difusió dels nous...