Esteu aquí

El projecte artístic "Via Rubricatus" arriba a la desembocadura

TEMES: Cultura

L'artista Jordi Rocosa fa instal·lacions plàstiques efímeres al llarg del Llobregat.

dimecres, 12 novembre, 2008 - 10:38

"Via Rubricatus: intervencions multimèdia al riu Llobregat" és el nom d’una interessant proposta de l’artista Jordi Rocosa, que consisteix en la realització d’un seguit d’instal·lacions plàstiques efímeres al llarg del riu Llobregat (anomenat Rubricatus, riu vermell, pels romans).

Les instal·lacions s'han ubicat a deu localitzacions diferents del recorregut del riu, des del seu naixement, a Castellar de n’Hug (al desembre de 2006), i ara arriben a la seu últim emplaçament: la desembocadura, al Prat de Llobregat.

L’objectiu de les intervencions és provocar la reflexió al voltant del riu com a element cultural viu en permanent transformació en l’espai geogràfic i en el temps.

La intervenció a la desembocadura es podrà visitar el dissabte 15 i el diumenge 16 de novembre, de 9 a 17 hores. El dissabte a les 13h, la banda de la Unió Filharmònica del Prat interpretarà el pasdoble "Amparito Roca" tot desfilant.

L'accés es podrà fer a peu, a la cruïlla entre el camí València i el camí de la Marina.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 28 maig, 2026 - 18:00

Hackejar joguines, crear videojocs i tocar en directe: així serà el nou Videojocs & Música

El cicle torna amb tallers i activitats obertes que barregen arcade,...

dijous, 28 maig, 2026 - 16:30

El procés de creació comunitària ‘Molta Merda’ torna a estar en marxa amb l’acompanyament d’Stefano D’Argenio

El projecte impulsat pel Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa amb la col...

dimecres, 27 maig, 2026 - 10:00

Obertes les inscripcions per a una nova edició del Campus d’Arts en Viu

El creador escènic Joaquín Collado acompanyarà enguany aquest espai intensiu...