Esteu aquí

El Prat s'adhereix a la Xarxa de Ciutats Refugi

Per donar acollida a persones refugiades que arriben a Europa fugint dels seus països d'origen

dimecres, 2 setembre, 2015 - 15:45

L'Ajuntament del Prat de Llobregat, compromès amb el projecte Ciutats Defensores dels Drets Humans, reacciona davant la greu crisi humanitària que comporta el desplaçament cap a Europa de milers i milers de persones de totes les edats, que fugen amb por i desesperació de les guerres, la persecució i el terror que pateixen en els seus països d'origen.

És per això que l'Ajuntament del Prat manifesta la seva voluntat d'adherir-se a la proposta de creació d'una Xarxa de Ciutats Refugi per tal d'acollir persones refugiades.

L'Ajuntament es compromet a treballar, de manera immediata, amb les entitats i institucions que participin en aquesta xarxa, per tal de donar acollida a aquestes persones que necessiten solucions urgents davant la dramàtica i insostenible situació que estan vivint.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 6 juliol, 2026 - 13:45

Tres mil infants i joves s’inscriuen als casals i colònies d’estiu

Aquest 2026, s’han atorgat ajuts per al voltant de 1.050 infants per valor de...

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:30

Comencen el monitoratge i jocs d'aigua a la piscina del Fondo d'en Peixo, oberta a tothom i durant tot l'estiu

Aquesta piscina romandrà oberta juliol i agost amb activitats dinamitzades i...

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:15

El Prat destina 5.000 euros a la reconstrucció de Veneçuela després del terratrèmol

L'Ajuntament també posa a disposició dels afectats suport psicològic i s...