Esteu aquí

El Prat reuneix un centenar de docents de persones adultes

TEMES: Educació

En una jornada celebrada al Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa.

dilluns, 14 juny, 2010 - 10:27

Prop de 100 professors i professores de persones adultes van assistir el passat 11 de juny a la Jornada de formació "L'educació de persones adultes en clau de competències", organitzada pels Serveis Territorials al Baix Llobregat del Departament d'Educació. La jornada va tenir lloc al Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa.

La presentació i inauguració de la jornada va ser a càrrec d'Olga Adroher, directora dels Serveis Territorials al Baix Llobregat, i de Margarita García, regidora d'Educació de l'Ajuntament del Prat.

L'objectiu de la jornada era aprofundir en determinats aspectes organitzatius i metodològics que afavoreixen el desenvolupament de les competències clau mitjançant els ensenyaments autoritzats a l'educació de persones adultes.

La sessió de treball es va obrir amb la conferència-col·loqui "Noves competències clau per a noves feines de futur", a càrrec de Neus Lorenzo, cap del Servei de Llengües del Departament d'Educació.

A continuació es van presentar diferents experiències desenvolupades per sis centres de formació d'adults del Baix Llobregat amb l'objectiu de crear un espai d'intercanvi de "bones pràctiques" educatives.

El Centre de Formació per a persones adultes Terra Baixa va presentar la ponència "Treball en xarxa: una experiència enriquidora". Es tracta d'un treball transversal entre la regidoria d'Igualtat i Ciutadania, el Consorci per a la Normalització Lingüística, el Centre de Promoció Social "Francesc Palau" i el CFA Terra Baixa per treballar conjuntament la política lingüística del Prat a partir d'un projecte de ciutat.

Compartir

Noticies relacionades

OIAC

dilluns, 28 juliol, 2025 - 12:15

Canvis d’horari als serveis municipals durant l’estiu

Amb l’arribada del mes d’agost, alguns serveis i equipaments municipals fan una pausa en la seva activitat habitual o passen a funcionar amb horaris especia...

divendres, 25 juliol, 2025 - 14:30

El Consell de l’FP avança en l’elaboració de propostes de noves titulacions per al curs 2026-2027

La Comissió de Planificació de l’Oferta acorda la metodologia de treball que...