Esteu aquí

El Prat, primera platja metropolitana que estrena model de lavabo

Són uns mòduls amb un disseny més accessible i més net, i que funcionaran tot l'any

divendres, 3 agost, 2012 - 11:04

L’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i l’Ajuntament del Prat han signat un acord perquè la platja de la nostra ciutat sigui la primera en instal·lar els nous models de lavabos al litoral.

Es tracta d’uns mòduls de color groc, amb un disseny nou, més accessible i més net, que de fet ja s’estan col·locant durant aquesta setmana. S’està treballant, a més, per posar un mòdul per a persones amb mobilitat reduïda.

L’objectiu és que totes les platges metropolitanes tinguin els mateixos serveis i que, per tant, s’unifiqui la imatge dels lavabos públics de la platja.

Els vàters es podran utilitzar no només durant la temporada de bany, sinó també durant tot l’any.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 9 maig, 2025 - 14:00

El MNAC gestionarà la Casa Gomis, al paratge natural de la Ricarda, que obrirà l’any vinent

La Casa Gomis, al paratge natural de la Ricarda, al Delta del Llobregat,...
Primera pedra Prat Espais

dimarts, 6 maig, 2025 - 12:00

L’Ajuntament col·loca la primera pedra del primer edifici municipal d’habitatges 100% públics i de lloguer assequible de la ciutat

Aquesta promoció d’habitatge de lloguer assequible se suma a les altres dues...

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació i servei de busos alternatiu a la línia de tren entre el Prat i Vilanova

El tall permetrà fer diverses intervencions de millora a la xarxa ferroviària...