Esteu aquí

El Prat organitza la setena Jornada d'Innovació

Se celebra dimecres 21 de setembre al Centre de Promoció Econòmica de l'Ajuntament del Prat

dimarts, 20 setembre, 2011 - 11:36

L’Àrea de Promoció Econòmica, Comerç i Turisme de l’Ajuntament del Prat de Llobregat organitza el proper 21 de setembre la 7ena Jornada d'Innovació . El programa de la jornada se centra en les bases teòriques que fonamenten l'estructuració de clústers com a palanques per a la innovació empresarial i com a entorns de cooperació per a la millora de la competitivitat.

La jornada, titulada "Cooperara per competir: els clújsters", oferirà dues experiències de clústers que s’estan desenvolupant en el nostre territori, el clúster 6M, de sistemes de suport a la mobilitat, i el Clúster de la Logística.

L'objectiu de la jornada es posar de relleu que la cooperació és una font d'avantatge competitiu, conèixer diverses experiències del nostre país i entendre els beneficis associats a la pertinença a un clúster.

La jornada se celebrarà el dia 21 entre 10 i 14 h, al Centre de Promoció Econòmica de l'Ajuntament del Prat, c. Moreres, 48.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 15 maig, 2026 - 08:00

1a Fira de l’Ocupació del Prat: impuls a la connexió amb el teixit empresarial

El proper 20 de maig tindrà lloc la Fira de l’Ocupació del Prat, una...

dimecres, 29 abril, 2026 - 18:30

El ple dona suport als treballadors de l’empresa Serra Soldadura

L’Ajuntament insta la Generalitat i el Ministeri d’Indústria a intervenir per...

dimecres, 29 abril, 2026 - 09:00

La Comissió de seguiment de l’Acceleradora d’FP Dual es reuneix a Gavà

L’FP dual es consolida al Delta amb 53 empreses i 166 aprenents participants