Esteu aquí

El Prat ja compta amb més de 300 aparcaments segurs de bicicleta

Aquesta setmana acaba la instal·lació dels set últims mòduls de Bicibox.

Bicibox

dimecres, 23 març, 2022 - 08:45

La nostra ciutat ja compta amb 22 mòduls d’aparcaments gratuïts i segurs de bicicleta, Bicibox, de l’Àrea Metropolitana de Barcelona. Aquests estacionaments estan situats en punts de gran demanda de mobilitat i distribuïts equitativament per tot el municipi. Per exemple, en trobem a la sortida de les estacions de metro i rodalies, la platja o l’aeroport. A més, s’espera que, a partir del segon semestre de l’any, arribin dos mòduls més de gran capacitat i que suposaran l’augment de gairebé 150 places més sumades a les més de 300 que ja hi disposem (podeu consultar la ubicació de tots els mòduls aqui). 

A banda dels bicibox, també podem trobar per tota la ciutat aparcaments de bicicleta de ferro. L’objectiu d’aquests aparcaments és fomentar l’ús de la bicicleta com a mitjà de transport quotidià, per exemple, per desplaçaments a la feina o als centres educatius.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 16 setembre, 2026 - 14:00

El voluntariat del corriol camanegre va informar prop de 600 persones i va contribuir a una bona temporada de nidificació dels darrers anys

Un total de 67 persones voluntàries van participar en la campanya de...
Jugateca del Parc del Riu

dimecres, 2 setembre, 2026 - 16:15

La Jugateca Ambiental torna a omplir la tardor d’activitats per gaudir i descobrir l’entorn

Des del 13 de setembre, i fins al mes de desembre, les tres Jugateques...
Visita guiada a la pineda de Can Camins

dimarts, 1 setembre, 2026 - 13:00

Tornen les visites guiades gratuïtes pels espais naturals del Prat de Llobregat

Cada diumenge, el Consorci dels Espais Naturals del Delta del Llobregat...