Esteu aquí

El Prat incorpora la intel·ligència empresarial com a eina de transparència

L'Ajuntament mostra a altres municipis diversos projectes singulars que ha desenvolupat

dimecres, 15 juny, 2016 - 12:11

El departament municipal de Sistemes i Tecnologies de la Informació i de les Comunicacions (SITIC) de l'Ajuntament del Prat ha participat en la jornada “Business Intelligence a l'Administració local”, on ha explicat dos projectes singulars: el portal d’eleccions i la consulta d’indicadors sobre Serveis Socials d’ús intern.

La intel·ligència empresarial, coneguda com a BI (sigles en anglès de Business Intelligence), són el conjunt d'estratègies i eines enfocades a l'administració i creació de coneixement mitjançant l'anàlisi de dades existents dins d'una organització o empresa. La BI mostra de manera entenedora i atractiva totes aquestes dades, de manera que siguin fàcils d'entendre i analitzar.
 
Altres projectes que s'han fet a l'Ajuntament del Prat mitjançant la BI i que aporten valor afegit al portal de transparència són la consulta de mocions presentades al Ple municipal i la contractació pública, que mostren d’una forma entenedora i agregada dades dels sistemes d’informació interns i que s’han fet de forma col·laborativa amb la resta de departaments de l’organització.
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 13 març, 2026 - 10:15

L’Ajuntament del Prat i l’Associació de Persones Ex-Preses Polítiques del Franquisme signen un conveni per impulsar activitats de memòria democràtica

L’alcaldessa, Alba Bou Jordà, i el president de l’entitat, Carles Vallejo,...

dijous, 5 març, 2026 - 21:15

El Prat, un dels cinc territoris de Catalunya on es posa en marxa una prova per millorar la governança educativa incorporant els ens locals

“Faig una lectura d’aquest acte com un cert reconeixement a la feina que fa...