Esteu aquí

El Prat, entre les ciutats defensores dels drets humans

La ciutat, que s'ha involucrat en un projecte pel coneixement, promoció i defensa dels drets humans, acollirà unes jornades entre els dies 2 i 11 d'octubre

dimecres, 2 octubre, 2013 - 10:45

El projecte Ciutats Defensores dels Drets Humans compta amb la participació d'onze municipis (el Prat entre ells), el Fons Català de Cooperació al Desenvolupament, l'Institut de Drets Humans, la Comissió d’Ajuda al Refugiat, l’Àrea Metropolitana de Barcelona i Casa Amèrica.

Dins aquest projecte, consistent a impulsar el coneixement, promoció i defensa dels drets humans entre la ciutadania, el Prat se centrarà en els drets a la identitat, a no patir tortura, a la justícia i a la preservació del medi ambient.

Aquest projecte també vol recolzar els defensors i defensores dels drets humans que, amb el seu compromís i actitud perseverant, lluiten perquè aquests drets s’acompleixin, posant fins i tot en perill la seva seguretat i la seva integritat.

Jornades al Prat entre el 2 i l'11 d'octubre
Entre els dies 2 i 11 d'octubre, el Prat acollirà unes jornades amb diverses activitats: projecció de la pel·lícula "Argentina, 500 bebés robados de la dictadura", d’Alessandre Valenti; projecció dels documentals de Montserrat Armengou sobre els nens robats durant el franquisme; taula rodona amb la mateixa Armengou i amb Estela Barnés de Carlotto, presidenta de las Abuelas de la Plaza de Mayo; activitats per a nens i nenes; taula rodona amb alumnes de secundària del Prat i amb Idagja Lagchare, activista sahrauí, Marco Antonio Arana, activista peruà, i Alma Màsic, activista bosniana, etc.

 

 

 

 

 

 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 3 juliol, 2025 - 10:15

Obertes les inscripcions per a la 23a Mostra d’Entitats

Inscripcions del 16 de juny a l’1 de setembre de 2025

divendres, 27 juny, 2025 - 13:30

Les entitats del Prat s’impliquen amb els objectius del Prat 2030

Més de 35 entitats socials, esportives, culturals, de veïnals i/o educatives...

dijous, 26 juny, 2025 - 10:00

El club de lectura #enjardinades: quatre anys compartint passió per la lectura

Creat el 2021, el club de lectura #enjardinades promou la lectura com a eina...