Esteu aquí

El Prat Emprèn inicia un nou cicle d'accions formatives

Per a nous emprenedors/es, comerços i empreses de recent creació de la ciutat

divendres, 14 octubre, 2016 - 14:00

L'Àrea de Promoció Econòmica, Comerç i Ocupació de l'Ajuntament del Prat, a través del programa El Prat Emprèn, impulsa noves sessions formatives adreçades als nous emprenedors/es, comerços i empreses de recent creació de la nostra ciutat. L'objectiu és donar-los eines i recursos per millorar les seves competències i capacitats.

El cicle s’inicia el dia 17 d’octubre amb el taller "Geolocalitza el teu negoci: els teus clients més propers t’estan buscant", on s’explicaran les possibilitats de màrqueting i promoció que la geolocalització ofereix.

També hi haurà tallers especialitzats com "Fes que la teva botiga brilli per Nadal", "Plats a la carta per a bars i restaurants", "Com fomentar les habilitats comercials" i "Porc i gallines: claus per emprendre". El cicle finalitzarà amb la conferència “Quan de fred fa a l’Everest?”, que tindrà lloc el dia 29 de novembre en el marc de la X Jornada de l’emprenedoria local.

Inscripcions
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 13 març, 2026 - 09:15

L’Ajuntament obre una línia de subvencions per fomentar la contractació de persones en situació d’atur

Els ajuts volen impulsar una ocupació de qualitat i reduir les desigualtats...

dilluns, 9 març, 2026 - 13:00

Subvencions municipals per impulsar activitats de promoció del comerç urbà

Les associacions de comerciants poden rebre suport econòmic per organitzar...

dijous, 5 març, 2026 - 09:30

Nous ajuts municipals per modernitzar els comerços amb el segell “El Prat Comerç de Qualitat”

La línia de subvencions dona suport a inversions per millorar els...