Esteu aquí

El Prat commemora el Dia Mundial de l'Autisme amb una jornada divulgativa

dimecres, 2 abril, 2025 - 14:30

Avui, 2 d'abril, se celebra el Dia Mundial de Conscienciació sobre l'Autisme. Per commemorar aquesta data, el Prat reafirmarà el seu compromís amb la inclusió amb una jornada especial el proper dissabte, 5 d’abril. L’acte tindrà lloc al centre cívic Sant Jordi - Ribera Baixa, a partir de les 17.30 h, serà a càrrec de la col·laboració l’Associació TEA Prat i l’Ajuntament.

La jornada començarà amb la presentació de les activitats de l’Associació TEA Prat, seguit d’una xerrada informativa sobre què és el Trastorn de l’Espectre Autista (TEA), amb l’objectiu de donar a conèixer aquesta condició i sensibilitzar la ciutadania. També es presentarà la nova associació TEA d’Esplugues, un espai de suport per a famílies i persones amb TEA d’aquesta localitat.

L’acte finalitzarà amb una actuació especial de Gospel El Prat, que posarà la nota musical a una tarda pensada per promoure la inclusió i la comprensió del TEA a la ciutat.

El Prat es consolida com una ciutat compromesa amb la diversitat i la igualtat d’oportunitats, treballant perquè totes les persones puguin viure en una societat més accessible i respectuosa amb les diferents realitats.

Aquesta activitat contribueix a l’ODS

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 21 juliol, 2026 - 14:00

Prepareu l'agenda: L'Aparador torna per Festa Major amb mercat d'artesania, tallers i vermut amb DJ

La trobada Fet a mà del Prat i un vermut musical són les grans novetats d...

divendres, 17 juliol, 2026 - 10:15

Arts en Viu reforça la seva aposta per la dansa contemporània amb Big Bouncers

Una iniciativa centrada en la creació, la participació i l'exhibició per...

dimarts, 14 juliol, 2026 - 11:15

El true crime protagonitza una nova edició del Vermut de Sèries al Centre Cívic Palmira Domènech

Prop de 40 persones participen en una trobada conduïda per la periodista...