Esteu aquí

El Prat col·labora amb el Dia de l'Alimentació amb dues xerrades

Sobre la dieta mediterrània i la prevenció del càncer a través de l'alimentació.

dijous, 16 octubre, 2008 - 11:15

L'Ajuntament del Prat col·labora amb el Dia Mundial de l'Alimentació, que se celebra a tot el món el 16 d'octubre, amb l'organització de dues conferències.

La primera tindrà lloc el dimecres 22 d'octubre a les 19 h a la seu de la Casa de Andalucía de El Prat (c. Moreres, 105), a càrrec de Carmen Sànchez, infermera dietista, que parlarà sobre la dieta mediterrània.

L'altra conferència es farà el dilluns 24 de novembre sota el títol "Què podem fer per prevenir el càncer?" a través de l'alimentació. Es farà al Centre de Promoció Econòmica de l'Ajuntament, a les 18 h, a càrrec del doctor Bonfill, epidemiòleg i membre de la Federació Catalana d'Entitats Contra el Càncer.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 26 juny, 2026 - 11:45

Oberta la convocatòria de l’ajut al lloguer per a joves del 29 de juny al 10 de juliol

Els menors de 35 anys podran sol·licitar ajudes d’entre 50 i 250 euros...

dijous, 25 juny, 2026 - 13:45

"Vinyetes al barri": l'art urbà i participatiu uneix Sant Cosme i La Botiga a través d'un itinerari visual

Joves del municipi i l'artista RUGHI transformaran l'espai públic aquest...

dilluns, 15 juny, 2026 - 14:15

Més de 20 persones participen en la taula comunitària de Sant Cosme

La taula comunitària continua consolidant-se com un espai de participació,...