Esteu aquí

El Prat celebrarà cada dissabte un mercat de pagès

S'hi vendran productes frescos conreats al Parc Agrari del Baix Llobregat

dijous, 31 gener, 2013 - 11:54

Després de les bones experiències de Sant Boi i de la Colònia Güell, on ja funciona des de fa uns mesos, el Mercat de Pagès arriba al Prat

A partir del 2 de febrer, cada dissabte al matí, de 9 a 14 h, a la pl. de Pau Casals, pagesos del Prat i del Parc Agrari del Baix Llobregat vendran directament, sense intermediaris, els seus productes de temporada.

L'objectiu del Mercat de Pagès és oferir al consumidor del Prat producte fresc, de temporada, d'alta qualitat i conreat al costat de casa, mai provinent de fora de la comarca del Baix Llobregat.

El mercat constarà de 10 parades i hi tindran prioritat de venda els pagesos del Prat, seguits dels de la resta del Parc Agrari.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 15 maig, 2026 - 14:45

Els centres educatius del Prat presenten propostes per millorar l’eficiència energètica del CEM Sagnier

L’acció s’emmarca dins la iniciativa “L’Escola transforma, energia per a...

dimarts, 5 maig, 2026 - 11:15

Es posa en servei la renovació del carrer Enric Borràs, amb voreres més amples, millor accessibilitat, més arbres i infraestructures renovades integralment

La reforma ha suposat una inversió d’1,5 milions d’euros i ha permès entre d...

dilluns, 27 abril, 2026 - 12:15

Oberta la convocatòria per al sorteig de 95 nous pisos de lloguer assequible a l’Eixample Sud

Les persones inscrites al registre d’habitatge protegit ja poden apuntar-se...