Esteu aquí

El Prat acull jornades sobre economia social

Els dies 21 i 22 d'octubre al Centre de Promoció Econòmica de l'Ajuntament.

dimecres, 19 octubre, 2005 - 14:10

El Centre de Promoció Econòmica de l'Ajuntament del Prat acull, els dies 21 i 22 d'octubre, les "Jornades sobre Tercer Sector: Fomentem l'economia social".

Les jornades estan adreçades a membres d'entitats, fundacions i empreses amb inquietuds socials, personal tècnic de l'Administració, responsables polítics i estudiants.

Els objectius són potenciar el debat a fons sobre els concepts d'Economia Social i Tercer Sector, conèixer les diferents formes per crear iniciatives d'Economia Social, donar eines per a la constitució d'iniciatives d'aquest tipus i generar un corrent de reflexió-opinió-acció a aquestes qüestions a la nostra comarca.

En el següent document (format Pdf) us podeu descarregar el tríptic informatiu de les jornades.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 5 octubre, 2026 - 14:15

Comença la segona edició de la iniciativa ElPratVal

Els establiments de la ciutat ja poden adherir-se a la campanya a partir d...

dijous, 1 octubre, 2026 - 10:30

El Prat acollirà la VIII Jornada de Logística dedicada a la innovació i la sostenibilitat del sector

El proper 29 d’octubre de 2026, el Centre de Promoció Econòmica del Prat de...

dimarts, 15 setembre, 2026 - 12:00

Aquesta tardor torna ElPratVal, després de l’èxit de la primera edició, amb més recursos

La campanya de foment de les compres a establiments de la ciutat, amb el...