Esteu aquí

El pota blava i la carxofa Prat tornen a regnar al Març Gastronòmic

En aquesta sisena edició hi participen 18 restaurants del Prat, l'Hospitalet, Sant Boi i Gavà

dilluns, 2 març, 2015 - 11:08

El Març Gastronòmic arriba a la sisena edició, organitzat per l'Associació de Gastronomia i Turisme del Baix Llobregat (AGT), amb el suport de l’Ajuntament del Prat.

Les jornades gastronòmiques del pota blava i la carxofa Prat es desenvoluparan del 5 de març fins el 12 d’abril, apadrinades per la prestigiosa cuinera Carme Ruscalleda.

El dijous 5 de març a les 17 h, a l'antiga Fàbrica Damm de Barcelona, Ruscalleda presentarà el Març Gastronòmic. Enguany, les jornades incorporen, a més de restaurants del Prat, altres de Gavà, l'Hospitalet i Sant Boi. En total hi participaran 18 establiments.

Durant els dies de les jornades podrem assaborir en aquests restaurants el pollastre de la raça Prat i els productes de temporada del Parc Agrari, amb especial protagonisme de la carxofa Prat. El patrocinador principal serà la cervesa Inedit Damm.


 

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 1 juny, 2026 - 14:30

La Shopping Night torna al Prat per dinamitzar el comerç local amb una tarda plena d’activitats

Una trentena d’establiments allargaran l’horari fins a les 22 h i oferiran...

dijous, 28 maig, 2026 - 21:15

L’Ajuntament impulsa la segona edició de la iniciativa ElPratVal

Els vals es podran sol·licitar des del 19 d’octubre fins al 22 de novembre, o...

dijous, 21 maig, 2026 - 14:45

La 1a Fira de l’Ocupació del Prat reuneix gairebé 330 persones en una jornada dedicada a noves oportunitats laborals

La jornada ha comptat amb la participació de 20 empreses i entitats, que han...