Esteu aquí

El Port de Barcelona instal·la una pantalla per protegir la nidificació d’aus

S’ha construït una estructura de 244 metres a prop de la desembocadura del riu.

Mur Port de Barcelona

dijous, 2 desembre, 2021 - 15:15

El Port de Barcelona ha construït una pantalla acústica i visual de 244 metres per protegir les zones de nidificació de les gavines corsa i cormorans, establides a la illa del Molí, prop de la desembocadura del riu Llobregat. D’aquesta manera serà possible protegir les aus del fort impacte visual i del soroll del pas dels avions per la zona.

Aquesta construcció s’ha realitzat de forma simultània amb una actuació amb l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) al mateix espai: s’han retirat l’acumulació de sediments perquè les aus puguin percebre la zona com a un indret segur per fer la nidificació. A la presentació dels dos projectes ha estat present el primer Tintent d'alcalde d'Urbanisme de l'Ajuntament del Prat, Juan Pedro Pérez. 

 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 4 juny, 2026 - 12:30

El Prat presenta les actuacions finançades amb fons Next Generation per impulsar un model turístic sostenible al Delta del Llobregat

El municipi ha executat diverses intervencions en natura, mobilitat i...

divendres, 29 maig, 2026 - 20:30

El Consell d’Infants de la ciutat es manifesta contra l’ampliació de l’aeroport i en defensa del Delta del Llobregat

Al final de la manifestació s’ha presentat un mural de l’ampliació de l...

dijous, 21 maig, 2026 - 13:45

L’aportació de sorra a la platja finalitzarà a finals de mes, molt abans que en anys anteriors

A petició de l’Ajuntament del Prat, aquestes feines s’han avançat per poder...