divendres, 3 juny, 2005 - 11:58
El Port de Barcelona va iniciar la nit de dijous a divendres l'aportació massiva de sorra a la zona de la platja del Prat més castigada pels temporals d'aquest hivern.
La sorra, que procedeix de l'excavació de la nova llera del riu Llobregat i és de bona qualitat, es transporta amb camions i en horari nocturn, per tal no destorbar la dinàmica del trànsit diürn de la ciutat.
En total, són 25 camions els que, de 20 a 8 h, porten sorra a la platja, on una excavadora l'estén davant del mar. En total s'hi aportaran uns 73.000 metres cúbics, molts més que els que s'hi van abocar l'estiu passat (30.000).
Fins a finals de juny, la sorra s'abocarà al tram de platja entre els xiringuitos i el club marítim, i a primers de juliol es començarà a aportar a la zona dels antics bars i càmping Cala Gogó.
Amb aquesta aportació de sorra, la platja recuperarà l'aspecte que tenia l'estiu passat, de manera que podrà afrontar la nova temporada de bany en condicions.
divendres, 6 juny, 2025 - 08:30
dimecres, 4 juny, 2025 - 09:15
dilluns, 2 juny, 2025 - 09:45