Esteu aquí

El pont del Pratenc, a punt d'obrir-se al trànsit

Aquesta setmana s'hi han fet les proves de càrrega

dimarts, 24 març, 2015 - 14:35

Aquest mes d'abril proper s'obrirà al trànsit el pont del Pratenc, que connectarà  directament l'av. Onze de Setembre amb el polígon Pratenc i la ZAL (zona d'activitats logístiques) del port. L'entrada en servei del pont descongestionarà el pont i els semàfors de Mercabarna.

Aquesta setmana s'han fet les proves de càrrega del pont, de poc més de 300 metres de longitud i que inclou carrils bici i voreres per a vianants.

Les obres, a càrrec de la Generalitat, es van iniciar l'any 2009 i han tingut un retard de dos anys a causa de la manca de finançament, que ha aturat el projecte més d'un cop.

Per la seva banda, l'Ajuntament del Prat ja ha completat els carrils bici del Pratenc, de manera que es podrà anar en bicicleta des de la ciutat fins a aquest polígon industrial.

Compartir

Noticies relacionades

Calor

dilluns, 23 juny, 2025 - 09:30

Consells per afrontar les altes temperatures

Davant la forta calor que estem vivint aquests dies, us oferim aquests...

divendres, 20 juny, 2025 - 13:00

L'aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent

Les anàlisis realitzades el passat 16 de juny confirmen el bon estat de l...

divendres, 20 juny, 2025 - 12:30

Demà s’activen els jocs d’aigua als jardins de la Noguera

El pròxim cap de setmana es posaran en marxa els de la plaça de Louis Braille...