Esteu aquí

El pont de la desembocadura del Remolar, tancat per protegir la nidificació

La mesura, necessària per permetre la imprescindible tranquilitat de les aus a la platja, s'aplica fins el 31 de juliol

divendres, 29 abril, 2016 - 12:00

El pont de fusta que travessa la desembocadura al mar de l'estany del Remolar, entre les platges del Prat i Viladecans, estarà tancat fins el 31 de juliol al pas de vianants i ciclistes.

El Consorci dels Espais Naturals del Delta del Llobregat ha pres aquesta mesura per garantir la tranquilitat que, durant el període de cria, necessiten les aus que nidifiquen a la platja, com el corriol camanegre i el corriol petit. La mesura també beneficiarà altres espècies d'invertebrats i rèptils que viuen a l'ecosistema dunar de la platja i que necessiten tranquilitat.

La platja del Remolar és una de les últimes  de la costa metropolitana on encara nidifiquen aquestes aus, per la qual cosa la seva preservació és molt important per garantir la biodivesitat de l'ecosistema dunar.

El Consorci ha notificat el tancament del pont mitjançant cartells informatius tant a la banda de Viladecans com a la del Prat. D'altra banda, la zona de dunes i vegetació on nidifiquen les aus ja fa anys que està delimitada amb cordes, tanques i cartells informatius.
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 12 desembre, 2025 - 11:15

El Prat presenta “Més Pratencs”, un projecte per transformar i modernitzar els polígons industrials

Una actuació estratègica que destinarà més d’1,2 milions d’euros a la...

dijous, 11 desembre, 2025 - 13:15

L’Ajuntament renova les jardineres de la ciutat

L’objectiu de l’actuació és millorar notablement les jardineres de la ciutat...
Espais Naturals

divendres, 5 desembre, 2025 - 15:15

La Generalitat prohibeix els accessos al medi natural en 91 municipis, entre ells el Prat, com a mesura preventiva contra la pesta porcina

La mesura se suma al tancament dels Espais Naturals del Delta