Esteu aquí

El Ple de l'Ajuntament aprova el Pressupost municipal per a 2015

Serveis Socials i Promoció Econòmica són les àrees a les quals es destinen més recursos

dijous, 18 desembre, 2014 - 09:16

El Ple municipal celebrat dimecres 17 de desembre ha aprovat inicialment el Pressupost de l'Ajuntament per a 2015, que suma gairebé 80,7 milions milions d’euros, una xifra pràcticament igual a la del Pressupost de 2014. L’aprovació va comptar amb els vots favorables dels grups que formen l’equip de govern, ICV-EUiA i PSC, l'abstenció de CiU i el vot contrari del PP.

Cohesió social i ocupació, principals objectius
Seguint la tendència dels darrers anys, el Pressupost municipal continua insistint en potenciar les àrees de Serveis Socials i Promoció Econòmica, que són les que incideixen d'una manera més directa en pal·liar els efectes de la crisi. L'any 2015 es destinaran gairebé 7 milions d'euros a Serveis Socials i pràcticament 4 milions a Promoció Econòmica.

A peu de pàgina podeu consultar un document resum del Pressupost municipal per a 2015.

Tot seguit podeu veure un vídeo d'elprat.tv sobre el debat del Pressupost que va tenir lloc durant el Ple municipal del 17 de desembre.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 5 març, 2026 - 21:15

El Prat, un dels cinc territoris de Catalunya on es posa en marxa una prova per millorar la governança educativa incorporant els ens locals

“Faig una lectura d’aquest acte com un cert reconeixement a la feina que fa...

dijous, 5 març, 2026 - 13:15

Les 16 alcaldesses del Baix Llobregat, entre elles Alba Bou Jordà, presenten el 7è Congrés de les Dones de la comarca

Amb el lema “Ara més que mai”, la trobada vol reafirmar el compromís...

dijous, 26 febrer, 2026 - 20:15

El Ple Municipal reivindica la coresponsabilitat en les tasques de cura en la declaració institucional amb motiu del 8M

El plenari ordinari del mes de febrer també ha aprovat dues mocions de suport...