Esteu aquí

El Pla de Foment de la Lectura del Prat estrena un bloc a Internet

Per tal de disposar d’una eina de comunicació entre professionals i persones interessades en el tema de la lectura.

dimarts, 7 abril, 2009 - 13:15

El Pla de Foment de la Lectura del Prat de Llobregat és un projecte de l'Ajuntament que té per objectiu donar suport a totes les iniciatives de caire cultural i educatiu que les entitats, les persones i les administracions de la ciutat fan per millorar l'hàbit lector. El Pla parteix del convenciment que la lectura té capacitat de transformar la societat, la ciutat i facilita la convivència i el creixement.

Per tal de disposar d’una eina de comunicació entre professionals i persones interessades en el tema de la lectura s’ha posat en marxa a Internet el bloc http://pladelecturadelprat.blogspot.com, on hi podreu trobar cada setmana notícies i projectes.

Entre moltes d’altres coses, el bloc inclou l'àudio de la conferència que va fer Carles Capdevila el passat mes de febrer al Centre Cívic Sant Jordi -Ribera Baixa.

Per contactar amb el Pla de Foment de la Lectura del Prat, ho podeu fer a través del correu electrònic pladelecturadelprat@gmail.com

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 30 abril, 2025 - 12:00

La pluja no va aturar les festes del barri Sant Jordi - Ribera Baixa!

Algunes de les propostes organitzades per l'AVV es van traslladar al centre...

dimecres, 30 abril, 2025 - 11:30

Nova edició del Pratifolk, la festa de la cultura popular i tradicional del Prat

La Federació d’entitats El Nus ha organitzat un programa d’activitats...

dimecres, 30 abril, 2025 - 09:30

L’ús de pantalles en infants i adolescents protagonitza la XVI Jornada Tothom Educa

L’esdeveniment resulta un exercici ric de reflexió col·lectiva sobre un...