divendres, 13 novembre, 2009 - 09:54
Toni Clos, "3 cels d'inòpia i trinxera", és el nom de la darrera exposició que enguany es farà a la Sala d'Art Josep Bages de Torre Muntadas. La inauguració es fa divendres dia 13 a les 19 h, amb una performance - presentació del mural de Xesco Mercé i Toni Clos.
L' exposició "3 cels d’ inòpia i trinxera" mostra tres camins diferents pels quals travessa l’univers pictòric de Toni Clos. Aferrada a la quotidianitat de la vida, la seva obra es balanceja entre la influència del jazz i l’apropiació de llenguatges de carrer com són els senyals de trànsit que escapen dels seus significats habituals gràcies a la manipulació pictòrica.
Amb un llenguatge poètic i grotesc al mateix temps, la seva obra aborda preocupacions transcendentals com són l’amor, la mort, el sexe o el patiment de manera directa i visceral sense caure en la tragèdia.
Vinculat a La Xina ART, algunes de les seves exposicions més rellevants han estat a les galeries Contrast i Espai (b) de Barcelona, a la Maison d’Emma de Montpeller, la galeria 4Barbier de Nimes o a l’Atelier Kermarrec de París.
Toni Clos és un artista que coneix molt bé el Prat, doncs hi ha estat vinculat com a inspector d'educació durant diversos anys.
Dijous 17 de desembre a les 19 hores es farà una xerrada amb l'autor, on ens explicarà diferents aspectes de la seva obra. L'exposició es podrà visitar fins al 23 de desembre. S'ofereixen visites comentades-taller per a tots aquells grups que hi estiguin interessats (cal trucar a la sala d'art o al Departament de Cultura de l'Ajuntament).
dimecres, 30 abril, 2025 - 12:00
dimecres, 30 abril, 2025 - 11:30
dimarts, 29 abril, 2025 - 15:00