Esteu aquí

El periodista pratenc Agus Morales, Premi Ortega y Gasset al millor reportatge

TEMES: Cultura

"Los muertos que me habitan", publicat a la revista 5W, narra la història d'un home que enterra cadàvers de refugiats a la costa de Tunísia

divendres, 10 maig, 2019 - 10:00

El periodista pratenc Agus Morales i el fotògraf Edu Ponces han guanyat el Premi Ortega y Gasset de periodisme, que atorga el diari "El país", a la millor història o investigació periodística escrita l'any 2018, pel treball publicat a la revista 5W titulat "Los muertos que me habitan". El reportatge narra la història de Chamseddine Marzoug, un home que voluntàriament dedica el seu temps a enterrar els cadàvers que escup el Mediterrani a la costa de Tunísia.

A través del document enllaçat més a baix podeu llegir l'entrevista que Agus Morales va concedir l'any 2016 a la revista municipal "el Prat".

Entrevista Agus Morales

Document (pdf - 184214 bytes)

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 29 gener, 2026 - 11:00

Concerts i audicions d'hivern a L'Escola d'Arts en Viu

Del 22 al 30 de gener les orquestres, les bandes, els combos i els grups d...

dimarts, 27 gener, 2026 - 13:30

El proper 2 de febrer es posa en marxa la convocatòria d’ajuts per a les activitats d’estiu 2026 i extraescolars 2026-2027

Les persones que no tinguin accés a mitjans telemàtics ja poden demanar cita...