Esteu aquí

El periodista pratenc Agus Morales, Premi Ortega y Gasset al millor reportatge

TEMES: Cultura

"Los muertos que me habitan", publicat a la revista 5W, narra la història d'un home que enterra cadàvers de refugiats a la costa de Tunísia

divendres, 10 maig, 2019 - 10:00

El periodista pratenc Agus Morales i el fotògraf Edu Ponces han guanyat el Premi Ortega y Gasset de periodisme, que atorga el diari "El país", a la millor història o investigació periodística escrita l'any 2018, pel treball publicat a la revista 5W titulat "Los muertos que me habitan". El reportatge narra la història de Chamseddine Marzoug, un home que voluntàriament dedica el seu temps a enterrar els cadàvers que escup el Mediterrani a la costa de Tunísia.

A través del document enllaçat més a baix podeu llegir l'entrevista que Agus Morales va concedir l'any 2016 a la revista municipal "el Prat".

Entrevista Agus Morales

Document (pdf - 184214 bytes)

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 29 octubre, 2026 - 10:00

Comença el cicle «Què és això de les arts en viu» per apropar la creació contemporània a la ciutadania

Coordinat pel crític i cronista d'arts escèniques Oriol Puig Taulé, el...

dimecres, 21 octubre, 2026 - 12:00

Noves propostes per explorar la cultura digital als centres cívics del Prat

Els equipaments estrenen dues propostes compartides, CLICA i Àgora Digital,...
centric_lectura_comic_sangre_de_barrio

dilluns, 19 octubre, 2026 - 14:00

Jaime Martín, creador del mític còmic “Sangre de barrio”, visita el Cèntric

L’autor conversarà amb Kiko Amat sobre aquesta icònica obra, que ha estat...