Esteu aquí

El nombre de grups escolars bombolla confinats al Prat es redueix a només 4

A la ciutat no hi ha cap centre educatiu tancat

dilluns, 8 març, 2021 - 11:45

A partir de la informació que la Generalitat posa a disposició a través de l’eina informàtica Traçacovid sobre els casos covid-19 als centres educatius de Catalunya, la situació a 6 de març a la nostra ciutat és la següent: cap centre tancat i només 4  grups bombolla confinats, la xifra més baixa des de fa mesos. Els centres afectats són les escoles Jaume Balmes, Ramon Llull i Mare de Déu del Carme, i l’Escola Bressol Municipal La Granota.

La detecció de casos positius era una possibilitat prevista i esperada des de l’inici del curs. Per tant, s’ha actuat seguint tots els protocols de prevenció i seguretat sanitària establerts pels centres educatius des de fa setmanes.

Seguint aquests protocols establerts, els centres educatius, en contacte amb els serveis de Salut, han comunicat a les famílies la detecció dels positius, i s’han pres les mesures previstes .
 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 18 juny, 2025 - 09:00

Demà comença la preinscripció per al curs vinent a l’Escola de Persones Adultes Terra Baixa

El termini serà del 19 al 27 de juny

dimarts, 17 juny, 2025 - 10:15

El Prat serà un dels primers municipis amb un Pla Local d’Organització del Temps

El Pla Local d’Organització del Temps es desenvoluparà a través d’un procés...