Esteu aquí

El nombre de grups escolars bombolla confinats al Prat baixa a la meitat

A la ciutat no hi ha cap centre educatiu tancat

dimarts, 16 febrer, 2021 - 11:45

A partir de la informació que la Generalitat posa a disposició a través de l’eina informàtica Traçacovid sobre els casos covid-19 als centres educatius de Catalunya, la situació a 13 de febrer a la nostra ciutat és la següent: cap centre tancat i 16  grups bombolla confinats, gairebé la meitat que una setmana enrere. Els centres afectats són les escoles Galileo Galilei, Jacint Verdaguer, Ramon Llull i Ntra Sra del Mar-Gacía Lorca; els instituts Baldiri Guilera, Illa dels Banyols, Salvador Dalí, El Prat de Llobregat i Pepa Colomer; i  l’Escola Bressol Municipal El Cabusset.

La detecció de casos positius era una possibilitat prevista i esperada des de l’inici del curs. Per tant, s’ha actuat seguint tots els protocols de prevenció i seguretat sanitària establerts pels centres educatius des de fa setmanes.

Seguint aquests protocols establerts, els centres educatius, en contacte amb els serveis de Salut, han comunicat a les famílies la detecció dels positius, i s’han pres les mesures previstes 
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 març, 2026 - 13:30

El Prat se suma al Dia de la Visibilitat Trans amb diferents accions de sensibilització

L’Ajuntament del Prat se suma al Dia Internacional de la Visibilitat Trans, que se celebra el 31 de ma...

divendres, 27 març, 2026 - 11:45

El pressupost municipal destinat a les escoles bressol augmenta gairebé 400.000€

Les millores estan destinades a l’ampliació del servei de migdia, inversió...

dijous, 26 març, 2026 - 10:30

L’alumnat de l’escola Mare de Déu del Carme i la gent gran uneixen mans als horts municipals

Els nens i nenes de 1r de Primària han traslladat l'aula als horts aquest...