Esteu aquí

El nen pratenc Óscar Núñez, campió de Catalunya de motociclisme

TEMES: Esports

A la categoria PromoRACC 1, 4 temps

L'Óscar, als estudis d'El Prat Ràdio, acompanyat pel seu mànager i el seu patrocinador.

dimecres, 18 octubre, 2017 - 21:45

El pilot pratenc de motos, Óscar Núñez, d'11 anys, s'ha proclamat campió de Catalunya de motociclisme a la categoria PromoRACC 1, 4 temps. L'Óscar ha aconseguit el campionat en sumar els punts necessaris a la darrera prova del campionat, celebrada el passat diumenge al circuit de Calafat. Allà va acabar segon de la seva categoria i va sumar els 40 punts necessaris per imposar-se en la classificació general. 

El fet de ser l'actual campió català li permetrà participar, la setmana següent, a la darrera prova del campionat d'Espanya, al circuit de Jerez, com a pilot convidat, mentre que l'any vinent competirà com un més al campionat estatal. 

L'Óscar ha aconseguit aquest èxit superant unes circumstàncies personals difícils, ja que és sord de naixement. Fa uns anys va rebre uns implants que li permeten escoltar.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 juny, 2025 - 13:30

Les entitats del Prat s’impliquen amb els objectius del Prat 2030

Més de 35 entitats socials, esportives, culturals, de veïnals i/o educatives...

dijous, 5 juny, 2025 - 12:15

L’Escola transforma: energia per a tothom

Els centres participants en el projecte van compartir ahir la tasca...

dilluns, 26 maig, 2025 - 14:15

Èxit del 19è Curs Infantil de Pesca del Grup de Pescadors La Seda “El Fartet”

El Grup de Pescadors La Seda “El Fartet” celebra enguany la 19a edició del seu curs infantil de pesca, una a...