Esteu aquí

El Natació Prat, segon a la lliga de duatló

TEMES: Esports

El club pratenc participa a la Primera Divisió de les lligues catalanes de duatló i de triatló.

dimarts, 7 febrer, 2006 - 09:41

El passat diumenge 5 de febrer va tenir lloc al front marítim de Barcelona la prova inaugural del Circuit i de la Lliga Catalana de Duatló. Enguany, la federació ha inaugurat un nou format de Lliga Catalana de Duatló i de Triatló que es basa en la classificació per equips de les proves del Circuit Català.

Després de valorar els resultats de la temporada 2005, el Club Natació Prat ha quedat inclòs en la primera divisió en ambdues lligues.

A Barcelona, amb una nombrosa participació pratenca de 25 duatletes, l'equip masculí va assolir una magnífica segona posició, el que significa el subcampionat provisional de la nova Lliga Catalana per darrera del C.N. Mataró i per davant del C.N. Catalunya i del C.N. Reus-Ploms.

A nivell individual, destacaren les primeres posicions dels pratencs Pedro Rodríguez (veterà), Ruben Sanz (júnior), Joel Espina (cadet) i Paloma Dorvil (cadet), així com la tercera posició del júnior Martín Mateo.

Diumenge vinent, el CN Prat participarà al Campionat de Catalunya de Duatló de Muntanya a l'Atmella del Vallès, on els pratencs lluitaran per fer podi per equips.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 1 abril, 2026 - 12:00

La piscina del Sagnier reobre la zona de piscines

Els equips tècnics encara treballen per l'adequació de finitiva.

dilluns, 30 març, 2026 - 13:15

La plaça de Catalunya acollirà la 8a Festa de la Salut i l’Activitat Física

Amb motiu del Dia Mundial de la Salut i del Dia Mundial de l’Activitat Física, que se celebra cada 6 d’abril, e...

dimecres, 25 març, 2026 - 13:15

Els serveis tècnics continuen treballant en la reparació de la piscina del CEM Sagnier

Després de la fallida elèctrica de diumenge, la sala de fitness i les...