Esteu aquí

El model de transició energètica del Prat es presenta a les jornades d’ANPIER

S’han presentat els eixos fonamentals de la Comunitat Ciutadana d’Energia en la que està treballant l’Ajuntament del Prat.

Energia del Prat

dimecres, 23 març, 2022 - 14:30

El director d’Acció Ambiental i Energia de l’Ajuntament del Prat, Joan Herrera, ha presentat a Madrid, concretament a l’Associació Nacional de Productors d’Energia Fotovoltaica, el model i projecte de Comunitat Ciutadana d’Energia que està posant en marxa el consistori. Ho ha fet acompanyat d’altres persones que han explicat experiències diverses com ara representants del Grupo Enercoop i Haz Energia.

La jornada ha continuat amb més ponències relacionades amb les solucions tecnològiques al desenvolupament de la fotovoltaica, així com la comercialització d’energia i models de digitalització.

 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 15 gener, 2026 - 11:45

S’inicien les obres de reurbanització del carrer Serra del Cadí

Els treballs, que s’allargaran aproximadament deu mesos, renovaran serveis,...

dijous, 15 gener, 2026 - 11:30

Arrenca la nova campanya anual de plantació d’arbrat urbà a la ciutat

Es plantaran 340 arbres de 43 espècies diferents en 375 punts per reforçar la...
AMBICI

dimarts, 13 gener, 2026 - 16:45

Descobrir el Prat i el Delta en bicicleta elèctrica, més fàcil amb AMBici

L’abonament flexible d’un, dos o tres dies permet als visitants moure’s de...