Esteu aquí

El model de transició energètica del Prat es presenta a les jornades d’ANPIER

S’han presentat els eixos fonamentals de la Comunitat Ciutadana d’Energia en la que està treballant l’Ajuntament del Prat.

Energia del Prat

dimecres, 23 març, 2022 - 14:30

El director d’Acció Ambiental i Energia de l’Ajuntament del Prat, Joan Herrera, ha presentat a Madrid, concretament a l’Associació Nacional de Productors d’Energia Fotovoltaica, el model i projecte de Comunitat Ciutadana d’Energia que està posant en marxa el consistori. Ho ha fet acompanyat d’altres persones que han explicat experiències diverses com ara representants del Grupo Enercoop i Haz Energia.

La jornada ha continuat amb més ponències relacionades amb les solucions tecnològiques al desenvolupament de la fotovoltaica, així com la comercialització d’energia i models de digitalització.

 

Compartir

Noticies relacionades

Calor

dilluns, 23 juny, 2025 - 09:30

Consells per afrontar les altes temperatures

Davant la forta calor que estem vivint aquests dies, us oferim aquests...

divendres, 20 juny, 2025 - 13:00

L'aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent

Les anàlisis realitzades el passat 16 de juny confirmen el bon estat de l...

divendres, 20 juny, 2025 - 12:30

Demà s’activen els jocs d’aigua als jardins de la Noguera

El pròxim cap de setmana es posaran en marxa els de la plaça de Louis Braille...