Esteu aquí

El metro i el bus seran gratuïts del 2 al 9 d'abril

Des de l'1 d'abril, les línies PR2 i PR3 deixen de funcionar i la PR1 n'assumeix el servei atesa la reducció de la mobilitat

dimecres, 1 abril, 2020 - 09:00

Les tarifes del sistema integrat de transport de l’àrea metropolitana de Barcelona quedaran en suspens entre els dies 2 i 9 d'abril, per decisió de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) en reconeixement de l’esforç particular de les persones que es desplacen per prestar serveis essencials per al sosteniment de la societat en aquests moments de crisi sanitària. 

Sí que caldrà validar el bitllet o abonament a l’entrada de les estacions de metro, perquè s’obri la porta lliscant o el torniquet de la línia de peatge, però la validadora no descomptarà cap viatge. També als autobusos caldrà validar.

En aquest període de suspensió, es podrà accedir a les estacions de metro i als autobusos amb qualsevol bitllet o abonament, fins i tot encara que s’hagi exhaurit.

La suspensió del pagament està condicionada al fet que es mantingui el baix nivell d’ocupació dels transports públics i per tant es respecti la distància de seguretat entre els viatgers.

Durant aquests dies, els horaris del transport públic pateixen diverses alteracions

La PR2 i la PR3 deixen de prestar servei

De forma temporal, i atesa la reducció dràstica de la mobilitat a causa del confinament de la població, des d'avui dimecres 1 d'abril les línies PR2 i PR3 deixen de prestar servei i els viatgers i viatgeres poden fer servir la PR1, que continua oferint servei amb el seu horari habitual.
 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 31 juliol, 2025 - 13:45

Més de 130.000 € d’estalvi a les llars del Prat gràcies als contenidors intel·ligents

L’Ajuntament posarà a disposició de totes les llars que ho vulguin un segon...

dimarts, 29 juliol, 2025 - 09:45

S'amplia l'horari d'obertura dels jocs d'aigua de Jardins de la Noguera i Plaça Braille

Els jocs d’aigua situats als Jardins de la Noguera i a la plaça de Louis Braille, amplien ara...

dimecres, 23 juliol, 2025 - 08:45

El Prat estrena la Ronda Nord i guanya amb ella un nou accés als grans eixos viaris del nostre entorn

La nova connexió, que ha suposat una inversió de tres milions d’euros, forma...