Esteu aquí

El Kaddish estrena el seu primer espectacle íntegrament en anglès

Es tracta d'un text de l'artista visual Antonio Ortega.

dimarts, 19 maig, 2009 - 13:15

Els dies 22, 23 i 24 de maig, el teatre Kaddish estrena el seu primer espectacle representat íntegrament en llengua anglesa. L'obra es representarà a la seu del Kaddish, a Torre Muntadas.

“The best ten tips ever in alphabetical order” és un text d'Antonio Ortega, un dels artistes visuals més creatius del panorama català actual, on explica de manera sincera, transgressora i divertida, els 10 millors consells per assolir un èxit hipotètic en la vida. Són 10 fòrmules que l'artista reconeix no saber practicar en absolut.

El muntatge viatjarà la setmana següent a la ciutat belga d’Anvers, on es presentarà a la sala Objectiv, essent aquesta la primera vegada que el Kaddish estrena a Europa.

L'espectacle és una producció del Teatre Kaddish amb la col·laboració de l'Institut Ramon Llull i el Cemex. Direcció: Xavier Giménez Casas. Producció: David G. Torres. Actors: Xavier Llorens, Arnau Puig i Albert Riballo. Música en directe: Dani Granados. Escenografia i vestuari: Rafel Griera i Dolors Juárez.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 17 novembre, 2025 - 14:00

Cares noves al Consell d’Infants i al Consell d’Adolescents

El Saló de Plens acull l’acte de renovació d’aquests dos òrgans de...

divendres, 14 novembre, 2025 - 12:30

L’Ajuntament del Prat presenta l’estratègia de Benestar Digital de la ciutat

Fruit d’aquesta feina s’ha editat la primera Guia per a un bon ús de les...

dijous, 13 novembre, 2025 - 12:30

Taller de Teatre Kaddish, 50 anys cultivant el teatre al Prat

L’entitat treballa des dels seus inicis per fer del teatre un espai de...