Esteu aquí

El grup irlandès Bregia, de Fingal, farà tres actuacions al Prat

TEMES: Cultura

Dins el programa d’intercanvi i agermanament de les ciutats del Prat i Fingal, el grup Bregia visitarà el Prat del 21 al 23 d’abril i hi farà tres actuacions en diferents espais i festes populars.

dijous, 19 abril, 2007 - 11:00

La primera actuació serà a La Capsa el dissabte 21 a les 11 de la nit, la segona el diumenge 22 a les 4 de la tarda dins la Carxofada popular del Prat, al parc del Fondo d’en Peixo. La seva darrera actuació tindrà lloc el dia de Sant Jordi a la plaça de la Vila a la 1 del migdia. Totes tres actuacions són d’accés lliure.

Bregia és una formació de música tradicional irlandesa procedent del Seamus Ennis Cultual Center de Fingal i faran un repertori de cançons tradicionals i composicions pròpies. Els músics són Owen Mckeirnan, Caitlin Macgabhann, Siobhan Moore, Adrian Lawlor, Mairead O’Shaughnessy,  Michael Dunne i Sean Mckeon

Els acompanyarà en aquesta estada al Prat el director del propi centre Seamus Ennis de cultura popular i tradicional, el senyor Sean Macphilibin, que mantindrà diverses reunions i contactes amb entitats pratenques com Diables del Prat, Gegants del Prat i músics de la ciutat.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 23 juny, 2026 - 12:00

La Fira de la Palmira i la Festa del Nucli Antic omplen la plaça Jardins del Cementiri Vell

Tallers familiars, pòdcast en directe, cultura popular, concerts i sopar a la...
centric_festival_de_poesia_logo_2026

dilluns, 22 juny, 2026 - 14:30

Aquest estiu torna el Festival de poesia

La plaça Porxada del Cèntric i els jardins de Torre Muntadas s’ompliran de...

divendres, 19 juny, 2026 - 11:00

El Tomb pel barri tanca una nova edició descobrint el patrimoni natural del Prat

Durant set setmanes, les participants han recorregut diversos espais naturals...