Esteu aquí

El grup Cristian Lay compra la fàbrica de La Seda del Prat

Es mantindrà l'activitat industrial i els llocs de treball

divendres, 4 abril, 2014 - 15:50

Les factories de la Seda del Prat i de Tarragona queden oficialment en mans del grup extremeny Cristian Lay. Així ho ha autoritzat el jutjat mercantil número 1 de Barcelona, segons ha informat l'administrador concursal en comunicat a la Comissió Nacional del Mercat de Valors.

Aquesta compra passa per mantenir l'activitat industrial de totes dues factories, així com els llocs de feina.

La Seda va presentar concurs de creditors el juliol passat, i més tard es van iniciar els tràmits per a la liquidació de l'empresa després que el principal creditor, el fons Anchorage, i el principal accionista, la companyia portuguesa BA VIdro, no van pactar una sortida a la crisi de finançament.

Satisfacció a l'Ajuntament
En declaracions a l'emissora municipal El Prat Ràdio (91.6 FM), els diferents grups polítics de l'Ajuntament del Prat s'han mostrat satisfets per aquesta nova etapa que comença la fàbrica pratenca. Tot seguit podeu escoltar les declaracions dels seus representants:

Sergi Alegre (ICV-EUiA):
 

Antonio Gallego (PP):
 

Juan Pedro Pérez Castro (PSC):

Jordi Gili (CiU):

 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 24 desembre, 2025 - 13:00

Porteu al Parc de Nadal la vostra targeta dels desitjos: la podeu recollir als comerços del Prat!

La proposta, adreçada als infants, combina tradició, participació ciutadana i...

dilluns, 15 desembre, 2025 - 12:00

El Consell Cooperatiu Municipal avança en l’estratègia de l’economia social al Prat

La darrera sessió de l'any ratifica els eixos i accions del pla de treball...

divendres, 12 desembre, 2025 - 11:15

El Prat presenta “Més Pratencs”, un projecte per transformar i modernitzar els polígons industrials

Una actuació estratègica que destinarà més d’1,2 milions d’euros a la...