Esteu aquí

El fort aiguat causa problemes a la ciutat

Inundacions de passos subterranis i retards en el servei de trens.

divendres, 3 setembre, 2004 - 11:29

El fort aiguat que ha caigut sobre la ciutat a partir d'un quart de nou del matí i durant més de mitja hora ha provocat alguns problemes d'acumulació d'aigua en els punts més baixos del casc urbà. Durant aproximadament 20 minuts, en força punts de la ciutat les clavegueres han estat incapaces d'assumir tota l'aigua caiguda i moltes calçades han quedat inundades.

Un dels punts afectats ha estat la ronda de Llevant al seu pas sota el pont del ferrocarril, on hi ha hagut acumulació d'aigua i la Policia Local ha regulat el trànsit per evitar accidents i possibles avaries en els vehicles. També s'ha inundat el pas soterrani de l'estació de rodalies de Renfe, mentre que els propis trens han patit retards.

Passades les nou del matí la tempesta ha afluixat i ha marxat en direcció al Maresme, tot i que el Servei de Meteorologia de Catalunya preveu que pot ploure sobre el Prat durant tot el dia d'avui.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 31 juliol, 2025 - 13:45

Més de 130.000 € d’estalvi a les llars del Prat gràcies als contenidors intel·ligents

L’Ajuntament posarà a disposició de totes les llars que ho vulguin un segon...

dimarts, 29 juliol, 2025 - 09:45

S'amplia l'horari d'obertura dels jocs d'aigua de Jardins de la Noguera i Plaça Braille

Els jocs d’aigua situats als Jardins de la Noguera i a la plaça de Louis Braille, amplien ara...

dimecres, 23 juliol, 2025 - 08:45

El Prat estrena la Ronda Nord i guanya amb ella un nou accés als grans eixos viaris del nostre entorn

La nova connexió, que ha suposat una inversió de tres milions d’euros, forma...