Esteu aquí

El delta, a les Cases d'en Puig

L'exposició "El delta del Llobregat", situada abans al Casal de Cultura, s'ha instal·lat, de manera permanent i amb algunes reformes, al Centre d'Informació Ambiental Cases d'en Puig (pl. Agricultura, núm. 4).

dimecres, 1 desembre, 2004 - 14:24

Una visita a aquesta exposició sol ser l'inici de les visites guiades als espais naturals del delta del Llobregat, ja siguin les activitats que es fan amb escolars o bé les sortides que un dissabte al mes organitza el Departament de Medi Ambient de l'Ajuntament.

Amb la seva arribada, al mes de setembre passat, a les Cases d'en Puig, aquesta exposició es va remodelar i es va completar amb un petit audiovisual sobre el delta. La mostra està situada a la planta baixa i consta de dues parts diferenciades: l'una sobre la transformació humana del delta del Llobregat i l'altra sobre els diferents espais naturals d'aquest territori (platges, pinedes, riu i aiguamolls).

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 octubre, 2025 - 09:15

Un icònic retrat a llapis del Potablava més pur, obra de Xavi Mateo, il·lustra el cartell de la 52a Fira Avícola del Prat

Al cartell se suma aquest any un mural de gran format inspirat en l'obra de...

dimarts, 14 octubre, 2025 - 14:30

Comença la renovació de la senyalització vial als eixos principals del municipi, que millora la seguretat per vianants i vehicles

Els treballs s’iniciaran aquesta setmana, segons les condicions...

dimecres, 8 octubre, 2025 - 11:15

Reobertura de la gespa de Plaça Catalunya després de les tasques de millora

L’espai verd torna a estar accessible per a la ciutadania després d’un...