Esteu aquí

El delta, a les Cases d'en Puig

L'exposició "El delta del Llobregat", situada abans al Casal de Cultura, s'ha instal·lat, de manera permanent i amb algunes reformes, al Centre d'Informació Ambiental Cases d'en Puig (pl. Agricultura, núm. 4).

dimecres, 1 desembre, 2004 - 14:24

Una visita a aquesta exposició sol ser l'inici de les visites guiades als espais naturals del delta del Llobregat, ja siguin les activitats que es fan amb escolars o bé les sortides que un dissabte al mes organitza el Departament de Medi Ambient de l'Ajuntament.

Amb la seva arribada, al mes de setembre passat, a les Cases d'en Puig, aquesta exposició es va remodelar i es va completar amb un petit audiovisual sobre el delta. La mostra està situada a la planta baixa i consta de dues parts diferenciades: l'una sobre la transformació humana del delta del Llobregat i l'altra sobre els diferents espais naturals d'aquest territori (platges, pinedes, riu i aiguamolls).

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 1 octubre, 2026 - 13:15

L’ornitologia protagonitza el Cicle Ada Lovelace 2026

El Centre Cívic Palmira Domènech dedica la nova edició del seu cicle de...

dimecres, 16 setembre, 2026 - 14:00

El voluntariat del corriol camanegre va informar prop de 600 persones i va contribuir a una bona temporada de nidificació dels darrers anys

Un total de 67 persones voluntàries van participar en la campanya de...
Jugateca del Parc del Riu

dimecres, 2 setembre, 2026 - 16:15

La Jugateca Ambiental torna a omplir la tardor d’activitats per gaudir i descobrir l’entorn

Des del 13 de setembre, i fins al mes de desembre, les tres Jugateques...